Drijfveer

Grenzen verleggen in klantenfocus en service.

Het begint in 2008. Een begin met een heldere visie: sierteeltpartner van de Engelse retail worden, een partner die excelleert in klantenfocus en maximale servicegerichtheid. Het zijn nog altijd de pijlers onder het succes van SuperFlora.

Focus: klant

Omdat klanttevredenheid altijd nog beter kan.

Misschien is ‘klantgericht’ wel het woord dat SuperFlora het beste typeert. We nemen u alles uit handen om het sierteeltsegment te optimaliseren. Van een advies over het ideale segment voor uw locatie tot en met de eigen verpakking. Wat we afspreken, doen we. Klanttevredenheid kent immers geen maximale score. In onze klantencontacten zijn we informeel, maar ook professioneel. Zaken doen met SuperFlora moet plezierig zijn. Met wie u ook te maken heeft binnen onze organisatie.

Ambitie #1

We laten uw omzetaandeel groeien.

Door die servicegerichte mentaliteit zijn we uitgegroeid tot een van de drie grootste leveranciers van bloemen en planten voor het Britse retailkanaal. Niet dat groei onze ambitie is. Groei van onze klanten, dát is onze dagelijkse drive. Dat bereiken we door op een open en transparante manier met elkaar om te gaan. Door informatie over en weer te delen. En door continu te streven naar beter.

Innovatie

We zijn elke dag op zoek naar ‘nieuw’.

Een consument wil verrast worden bij het shoppen. Daarom creëren we ook die aha-momenten. Nieuwe variëteiten in bloemen en planten sourcen we actief om het assortiment up-to-date te houden. In de samenstelling van boeketten gaan we al even creatief te werk. Ook achter de schermen is SuperFlora een innovatieve partner. Nieuwe mogelijkheden om te mechaniseren of te automatiseren pakken we snel op. Of we investeren in een meer duurzame manier van transport voor bloemen van verder weg, door middel van zeevracht.

Cultuur

Professioneel is net zo belangrijk als plezierig.

Langetermijnrelaties ontstaan alleen door professioneel en plezierig met elkaar om te gaan als partners. Daarom vinden we een open en transparante samenwerking essentieel in onze relaties. En daarom ook vinden we het belangrijk dat medewerkers hun passie kwijt kunnen in hun functie. Dat bereiken we door een informele cultuur, waarin iedereen de ruimte krijgt om zichzelf te zijn. Medewerkers krijgen verantwoordelijkheid en hebben veel vrijheden. Want optimale klanttevredenheid begint bij optimale medewerkerstevredenheid.

Partner

Noem ons nooit ‘sierteelt leverancier’